II. Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy prowadzony i administrowany jest przez Sprzedawcę (także w zakresie danych osobowych).
- Celem prowadzenia Sklepu jest umożliwienie Klientom zapoznania się z Towarami i Usługami oferowanymi przez Sprzedawcę, w tym z ich cenami i dostępnością oraz zawieranie na odległość umów sprzedaży Towarów i Usług.
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania poprzez Sprzedawcę sprzedaży Towarów i Usług przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość w postaci Sklepu Internetowego, a także zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego oraz udostępnianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego dodatkowych funkcjonalności (usług świadczonych drogą elektroniczną, wymienionych w niniejszym Regulaminie).
- W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Korzystanie ze Sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych: komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet (z procesorem min. 800MHz; 512MB RAM; kartą graficzną i ekranem obsługującymi rozdzielczość 800×600 i 56 kolorów); zainstalowana przeglądarka Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej albo najnowsze wersje przeglądarek (w tym mobilne): Chrome, Firefox, Opera, Safari z włączoną obsługą języka JavaScript; posiadanie aktualnego, czynnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej; możliwość odczytu plików w formacie Portable Document Format (pdf).
- Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu pod adresem https://www.meblomaniak.com.pl/regulamin oraz za pośrednictwem odesłania internetowego (linku) zamieszczonego na stronie głównej Sklepu, a także w każdym czasie sporządzić jego wydruk.
III. Informacje o Towarach, Usługach i cenach
- Informacje o oferowanych przez Sklep Internetowy do sprzedaży Towarach i Usługach zamieszczone są na stronie www.meblomaniak.com.pl. Przedmiotowe informacje są umieszczone wraz z informacjami dotyczącymi właściwości i cen Towarów i Usług. Zdjęcia i opisy Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym podlegają ograniczeniom technicznym i mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towaru. W szczególności wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie może różnić się od wyglądu Towaru, które to różnice mogą wynikać np. z ustawień monitora, warunków oświetlenia czy ograniczeń fotografii. Ponadto opis techniczny Towaru może zawierać uproszczenia związane z jego przekształceniem do wersji czytelnej i właściwej celowi jego umieszczenia w Sklepie Internetowym. W celu uniknięcia wątpliwości niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klientów będących Konsumentami oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
- Oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego są wyłącznie Towary, które oznaczone są przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”.
- Poza informacją o Towarach oferowanych do sprzedaży na stronie www.meblomaniak.com.pl zamieszczone są informacje o Towarach, które nie są już dostępne za pośrednictwem Sklepu Internetowego ani w sklepie stacjonarnym, i nie jest planowana już dostępność w przyszłości – opisy tych towarów zawierają oznaczenie „TOWAR NIEDOSTĘPNY”.
- Ceny Towarów i Usług zamieszczane są przy opisie Towarów i Usług.
- Wszystkie ceny Towarów i Usług zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich, zawierają krajowy podatek VAT i akcyzę (jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru lub usługi podlega obciążeniu podatkiem VAT lub podatkiem akcyzowym).
- Koszty przesyłki na terenie Polski podane są odrębnie dla każdego Zamówienia w Koszyku.
- Sklep może dokonywać zmian w opisach i cenach Towarów i Usług. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów zamówionych przed datą dokonania zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie, że towary sprzedawane przez sklep internetowy oraz sklep stacionarny są produktami używanymi i mogą posiadać ślady użytkowania, które nie wyłączają towaru z użyteczności i jednocześnie nie podlega z tego tytułu jego zwrotowi.
- Dostawa realizowana jest bezpiecznym transportem prywatnym. Dostawca nie ma obowiązku wniesienia towaru. W przypadku problemów ze zorganizowaniem osób do odbioru lubi wniesienia towaru, przed złożeniem zamówienia należy skontaktować się ze sprzedawcą.
IV. Zamówienia
- Stronami umowy sprzedaży Towarów zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego są Sprzedawca oraz Klient. Sklep Internetowy nie stanowi platformy handlowej (strony internetowej umożliwiającej zawieranie umów z innymi przedsiębiorcami lub osobami fizycznymi).
- Zamówienia Klientów są przyjmowane wyłącznie przez stronę Sklepu Internetowego (w domenie https://www.meblomaniak.com.pl) po przejściu całej procedury składania Zamówienia.
- Zamówienia można składać w okresie dostępności strony internetowej Sklepu (co do zasady przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, jednak ze względu na ograniczenia techniczne, Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej Sklepu).
- Umowa sprzedaży Towarów i Usług zawierana jest w języku polskim.
- Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu całej procedury złoży zamówienie (tj. kliknie przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”), co oznacza że przyjął ofertę Sprzedawcy złożoną za pośrednictwem Sklepu. Z tą chwilą umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie wiążąca.
V. Procedura składania zamówienia Towaru
- Klient dokonuje wyboru Towaru i jego ilości, klikając na przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. W oknie „Koszyk” pokazana jest ilość wybranych Towarów znajdujących się w koszyku, ich cena jednostkowa, wartość oraz łączna wartość całego zamówienia.
- Powtarzając powyższą procedurę, Klient może gromadzić w koszyku kolejne Towary lub zwiększać ich ilość.
- Klient może sprawdzić zawartość swojego Koszyka, klikając na przycisk „KOSZYK” lub „ZOBACZ KOSZYK”, gdzie wybiera również sposób dostawy i płatności, a także uzyskuje ostateczną informację o kosztach dostawy Towaru i zamówionych Usługach.
- Na tym etapie Klient może również zweryfikować zawartość swojego koszyka i wprowadzić ewentualne zmiany (np. ilości Towaru), przeliczyć wartość lub usunąć Towar. Kliknięcie w nazwę Towaru w kolumnie „Szczegóły produktu” powoduje otwarcie się strony ze szczegółowymi informacjami o Towarze. Aby usunąć dany Towar z koszyka należy skorzystać z przycisku „X”.
- Klient może kontynuować zakupy, po dodaniu Towaru do koszyka lub klikając przycisk dowolnej kategorii w oknie „KATEGORIE”, przeglądając zawartość swojego koszyka.
- Po dodaniu do Koszyka wszystkich zamawianych Towarów i ostatecznym sprawdzeniu jego zawartości, Klient kontynuuje procedurę zamawiania, klikając przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI” i przechodzi do kolejnego kroku zamówienia wypełniając dane płatności oraz wysyłki.
- Na tym etapie Klient może wybrać jeden z trzech wariantów:
a) „Zaloguj się” – Klient posiadający swoje konto w Sklepie na stronie https://www.meblomaniak.com.pl, o ile nie zalogował się wcześniej, podaje swój adres e-mail i wpisuje hasło.
b) „Załóż konto” – jeśli Klient nie ma jeszcze konta w Sklepie na https://www.meblomaniak.com.pl, na tym etapie możliwe jest założenie konta (więcej o rejestracji w serwisie w punkcie XIII niniejszego Regulaminu). Rejestracja jest dobrowolna,
c) „Zamów bez rejestracji” – każdy Klient może dokonać zakupów bez rejestracji, każdorazowo podając wszystkie wymagane do realizacji zamówienia dane (w sposób zbliżony jak w procesie rejestracji – pkt. XIII Regulaminu). - Po wybraniu jednego z trzech powyższych wariantów Klient zostaje przeniesiony na kolejną stronę, gdzie podaje dane do faktury, adres dostawy i wyraża zgody formalne. Na tym etapie Klient może podać inny adres dostawy niż adres podany do faktury, a także zaznaczyć, czy chce otrzymać fakturę VAT z danymi działalności gospodarczej. Wybrane wcześniej miejsce dostawy do automatu paczkowego lub dla odbioru osobistego stanowi adres dostawy wskazany w tym kroku.
- Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, Klient składa Zamówienie, klikając na przycisk „Kupuję i płacę”. Jest to moment zawarcia Umowy (wiążące i ostateczne dla Sprzedawcy i Klienta są warunki transakcji obowiązujące w tej chwili).
- Poprzez akceptację Regulaminu, Klient akceptuje stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych w formie pliku pdf oraz ich wysyłanie na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub udostępnianie na Koncie Klienta. Niezależnie od powyższego dopuszczalne jest również stosowanie przez Sprzedawcę faktur w formie tradycyjnej. Odwołanie zgody na stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych może nastąpić w każdym czasie, poprzez oświadczenie Klienta wysłane na adres meblomaniak@o2.pl.
- Akceptacja regulaminu przez Klienta stanowi żądanie wystawiania faktur dokumentujących dokonaną na jego rzecz sprzedaż za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e-mail z informacją zawierającą potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji i informacje o statusie swojego zamówienia.
- Status i szczegóły Zamówienia Klient (o ile nie dokonywał zakupów bez rejestracji) może w każdym czasie sprawdzić w zakładce „Moje konto” po wcześniejszym zalogowaniu się na Konto. Ponadto wszystkie istotne dane ze złożonego Zamówienia zostaną dodatkowo przesłane Klientowi na podany przez niego adres e-mail (treść otrzymanej w tej formie informacji Klient może wydrukować).
VI. Sposób, termin i koszty dostawy
- Sklep dostarcza nabyte Towary wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej.
- Sklep oferuje również możliwość osobistego odbioru zakupionego Towaru na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu Klienta za pośrednictwem prywatnego transportu.
- Na okres dostawy Towaru do Klienta składa się czas pakowania Towaru oraz czas dostawy przesyłki przez dostawcę lub firmę kurierską. Okres ten wynosi łącznie do 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia.
- Jeżeli Sklep nie może dostarczyć Towaru z tego powodu, iż okaże się, że Towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia umowy, Sprzedawca zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną. W przypadku, gdy niektóre Towary objęte Zamówieniem nie są dostępne, Sprzedawca zawiesi realizację Zamówienia i skontaktuje się z Klientem, aby Klient podjął decyzję o sposobie realizacji Zamówienia. Wówczas Klient ma możliwość:
a) podtrzymania woli realizacji Zamówienia w zakresie dostępnych Towarów, albo
b) rezygnacji z całości Zamówienia, albo
c) zmiany Zamówienia w zakresie niedostępnych Towarów. - Sklep sugeruje Klientom, aby rozpakowali Towar w obecności dostawcy i sprawdzili, czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier lub dostawca spisze odpowiedni protokół i wtedy zabierze przesyłkę lub wstrzyma osobiste wydanie Towaru, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.
- Możliwość odbioru osobistego w sklepie stacionarnym jest uwarunkowana dostępnością wszystkich kupowanych towarów.
- O przygotowaniu Towaru do odbioru osobistego złożonego zamówienia (skompletowaniu i spakowaniu zamówienia), Klient zostanie poinformowany przez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
- Okresowo terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu, w szczególności z uwagi na trudności logistyczne. O ewentualnie wydłużonym terminie dostawy Sprzedawca poinformuje poprzez e-mail lub telefonicznie.
VII. Sposoby i formy płatności, rozwiązanie zamówienia oraz zwrot należności
- Klient może dokonać zapłaty za zamówione Towary i Usługi w następujący sposób (raz dokonanego wyboru w tym zakresie, dla danego zamówienia, nie można już zmienić po kliknięciu „KUPUJĘ I PŁACĘ”):
- Umowa sprzedaży wygasa:
a) w przypadku wyboru formy płatności przelewem zawarta umowa Sprzedaży wygasa przy braku dokonania przez Klienta płatności zgodnie z regulaminem serwisu realizującego te płatności w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia,
b) w przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru osobistego. Zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, chyba że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki późniejszego odbioru, dokona z góry zapłaty za Towar (jeśli tego jeszcze nie uczynił) oraz Towar zostanie odebrany w uzgodnionym terminie,
d) w przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru od przewoźnika przesyłki z Towarem, Zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki – chyba że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub Zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki oraz przesyłki pierwotnej).
VIII. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klientów będących Konsumentami
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (z wyłączaniem przypadków o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta).
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Konsument może przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres meblomaniak@o2.pl. Jeżeli skorzysta z tej możliwości, zostanie mu przesłane niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem (w szczególności przysługującego Sprzedawcy ustawowego uprawnienia do wstrzymania się ze zwrotem płatności).
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych kosztów w związku ze zwrotem opłat.
- Towar należy odesłać lub przekazać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w czasie 14 dni od dnia, w którym złożona została informacja o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, w przypadku kiedy rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. W przypadku:
a) towaru zamówionego wraz z wysyłką – towar należy zwrócić na adres: Szkolna 1B, , 62-330 Zasutowo; - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w tym także koszty zwrotu rzeczy, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą (o których mowa w pkt. 13).
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Do oświadczenia o odstąpieniu lub do Towaru Klient powinien dołączyć uprzednio otrzymany Paragon lub Fakturę VAT – co ułatwi rozpoznanie zgłoszenia.
- Sprzedawca oferuje w Sklepie Internetowym Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. Koszt zwrotu takich Towarów zależy od sposobu realizacji przez Klienta zwrotu (m.in. wybranej firmy transportowej) i może wynieść nawet 700 zł za sztukę . W przypadku zamiaru zwrotu Towarów wielkogabarytowych prosimy o wcześniejszy kontakt.
- Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio do także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
IX. Reklamacja Towaru przez Klientów będących Konsumentami
- Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
- Reklamację można złożyć za pomocą formularza „Rękojmia i niezgodność towaru z umową” dostępnego na stronie „Zgłoś reklamację” oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.
- Niezależnie od postanowień niniejszego punktu oferowane Towary mogą być objęte gwarancją dystrybutora lub producenta. Sprzedawca odrębnej gwarancji nie udziela. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio.
X. Reklamacja Towaru przez Klientów nie będących Konsumentami oraz gwarancja
- Klientom nie będącym Konsumentami ani osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z wyłączeniem postanowień szczególnych. Do zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi przez takie osoby stosuje się odpowiednio punkt IX ust. 2 i punkt XI ust. 3 powyżej.
- Niezależnie od postanowień niniejszego punktu oraz punktu IX, oferowane Towary mogą być objęte gwarancją dystrybutora lub producenta. Sprzedawca odrębnej gwarancji nie udziela. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.
XI. Zgłaszanie reklamacji za pomocą formularza
- Reklamacje można złożyć w każdej formie dopuszczalnej przez prawo. Preferowaną formą zgłaszania reklamacji jest pisemne oświadczenie.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od przesłania formularza.
- O przebiegu i wyniku postępowania reklamacyjnego Sprzedawca informuje za pośrednictwem e-maila (wysyłanego na adres e-mail Klienta podanego w reklamacji).
XII. Promocje
- Sklep może organizować promocje obejmujące cenę jednego lub większej ilości Towarów lub inne warunki zakupu.
- O ile nie wskazano inaczej, w przypadku promocji, cena przekreślona jest ceną najniższą z 30 dni przed obniżką.
XIII. Rejestracja w serwisie
- Rejestracja odbywa się poprzez jednokrotne wypełnienie formularza „Rejestracja w serwisie”, dostępnego w zakładce „Moje konto”, pod adresem www.meblomaniak.com.pl/login.
- Rejestracja Osób wymaga podania:
a) imienia,
b) nazwiska,
c) adresu e-mail,
d) hasła (oraz powtórzenia hasła),
e) numeru telefonu,
f) kodu pocztowego,
g) potwierdzenia zapoznania się z niniejszym Regulaminem i akceptacji jego treści. - Po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj się”, na podany przy rejestracji adres e-mail Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą założenie Konta z dalszą instrukcją potwierdzenia rejestracji.
- Aby uaktywnić założone Konto, należy wykonać polecenia z wiadomości e-mail. Do tego czasu Konto pozostanie nieaktywne.
- Klient w każdym czasie może zażądać jego usunięcia od Sprzedawcy (kontaktując się w dowolny sposób).
- Rejestracja jest możliwa wyłącznie dla osób posiadających adres zamieszkania (siedziby) na terenie Polski.
- Klient jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy loginu i hasła.
- Rejestracja umożliwia korzystanie z następujących funkcjonalności:
a) dokonywanie zakupów,
b) śledzenie statusu złożonych Zamówień,
c) przeglądanie archiwalnych Zamówień,
d) modyfikowanie danych rejestracyjnych,
e) przypomnienie hasła,
f) śledzenie oferty Sklepu Internetowego,
g) korzystanie z funkcjonalności „Towary obserwowane”. - Bez konieczności zakładania Konta użytkownika, Klient ma możliwość podania adresu e-mail w celu otrzymywania biuletynu informacyjnego (Newsletter).
- Sprzedawca może usunąć Konto Klienta, który:
a) narusza niniejszy Regulamin,
b) podał przy rejestracji nieprawdziwe dane,
c) podał przy składaniu Zamówienia nieprawdziwe dane, - Za podanie nieprawdziwych danych w zakresie adresu zamieszkania (siedziby) lub adresu do dostawy uznaje się:
a) jednokrotnie nieudane doręczenie jakiejkolwiek przesyłki pod wskazany adres i zwrot przesyłki z adnotacją „adresat nieznany”, „adresat wyprowadził się” lub inną równoważną,
b) dwukrotne nieudane doręczenie jakiejkolwiek przesyłki pod wskazany adres i zwrot przesyłki z adnotacją inną niż określona w punkcie powyżej, - W przypadku usunięcia Konta zgodnie z ust. 10, wszelkie złożone Zamówienia ulegają natychmiastowemu rozwiązaniu, co nie wyłącza prawa Sprzedawcy do dochodzenia od Klienta odszkodowania.
- Od dnia 17 maja 2021 r. zostaje wyłączona możliwość logowania się na Konto poprzez uwierzytelnienie za pośrednictwem zewnętrznego usługodawcy: Facebook lub Google. Użytkownicy, którzy wykorzystali tę metodę logowania do założenia konta, aby nadal z niego korzystać, zobowiązani są do ustanowienia hasła na zasadach ogólnych.
- Dnia 17 maja 2021 r. – w związku ze zmianami technicznymi – zostaną usunięte wszystkie konta za pośrednictwem, których nie dokonano do tego dnia żadnej transakcji. Użytkownicy, którzy nadal chcą posiadać konto w systemie, zobowiązani są do ponownej rejestracji.
XIV. Reklamacje dotyczące działania Sklepu
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu Internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usuwać w rozsądnym terminie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego do Sprzedawcy.
- Klient może zgłaszać reklamacje w zakresie, o którym mowa powyżej na adres e-mail meblomaniak@o2.pl oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko (firmę), adres do korespondencji, opis i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego.
XV. Newsletter
- Każdy zainteresowany ma możliwość subskrypcji Newslettera (biuletynu informacyjnego) Sklepu Internetowego.
- Zainteresowany będzie otrzymywał Newsletter drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail, jeżeli dobrowolnie wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na dostarczanie mu przez Sprzedawcę korespondencji drogą elektroniczną.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji Newslettera (klikając w odpowiedni link zamieszczony w przesłanej korespondencji lub kontaktując się ze Sprzedawcą).
XVI. Funkcjonalności dodatkowe
- Rejestracja w serwisie umożliwia również przechowywanie informacji o zakupach dokonywanych w innych kanałach sprzedaży dostępnych u Sprzedawcy, (w szczególności w placówkach stacjonarnych) oraz śledzenia ich statusów. Ponadto na koncie klienta istnieje możliwość pobierania obrazów (kopii) przypisanych do nich dokumentów sprzedaży.
- W przypadku podania Sprzedawcy adresu e-mail podczas dokonywania zakupów od dnia 17 maja 2021 r. w innym kanale sprzedaży, informacja o tej transakcji zostanie automatycznie umieszczona na koncie klienta. Informacje o transakcjach wcześniejszych nie będą tam umieszczane.
- W przypadku zakupów bez podawania danych osobowych (na „paragon”), klient ma możliwość samodzielnego przypisania danej transakcji dokonanej od dnia 17 maja 2021 r. do swojego konta klienta. Nie ma możliwości przypisania transakcji wcześniejszej.
- Rejestracja w serwisie umożliwia przechowywanie informacji o złożonych reklamacjach, w tym śledzenia ich statusów (zarówno dotyczących zamówień w Sklepie Internetowym jak i z innych kanałów sprzedaży).